.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد
دستگیری کلاهبردار استان‌های شمالی در جویبار
رئیس پلیس آگاهی مازندران از تعقیب و دستگیری کلاهبردار استان‌های شمالی در جویبار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، احمدرضا رستمی از دستگیری فردی که با تاسیس چندین موسسه فرهنگی و هنری جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم در استان‌های شمالی کشور کرده بود، در شهرستان جویبار خبر داد.

وی با بیان اینکه در اجرای نیابتی قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد مبنی بر شناسایی و دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به نام «سعید ـ م» که برابر اطلاعات به دست آمده در استان مازندران مخفی شده بود، اظهار کرد: موضوع پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان مازندران و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران بیان کرد: با انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیسی، متهم که با نام جعلی «میثم ـ ن» منزلی را در شهرستان جویبار اجاره و در آن‌جا مخفی شده بود شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم، تعدادی مدارک جعلی شامل کارت ملی، کارت بانکی و دسته چک جعلی کشف شد، تصریح کرد: متهم با ارائه مدارکی جعلی با اسامی «ابوذر ـ د»، «محسن ـ پ» و «میثم ـ ن» چندین موسسه فرهنگی و هنری در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران تاسیس و با همین عناوین از افراد مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کرده است.

رستمی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.